tisdag 3 februari 2009

ARGARGARG

Det finns så extremt många saker som kan göra mig arg, men just idag så är det min lärare som gör mig arg, varje dag, varje gång jag har henne! Jag känner ett extremt hat mot den kvinnan, så stort att det inte ens går att beskriva, det är så svårt med ord, men ungefär såhär känns mitt hat; GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAIJAIJIHWUHYGYFTFTA¤¤¤!/")=)=#(&/#/TGYGBUIH(/&&%%¤¤#""#¤%&/()==)(/&%¤EDFGBNWJKOI)(/&%¤REDCFV DSBNJKIUYTRFVBJUYTRDFCVBJI(/&%RFGHBJI(/&%REDFCVBJIUY&TREDFCVBJKIUY&TREDCVBJ

Fast tio gånger till, men jag är lite rädd att mina tangenter ska gå sönder.
Men den kvinnan behandlar oss så illa, hon tror aldrig på oss och jag kommer ihåg de första lektionerna jag hade med henne, jag behövde hjälp med en grej och det enda hon frågade var vart alla killarna hade gått. DÄR började mitt hat för henne. Hon vill bara leka en jävla äcklig jävla mamma. Thats all, världelös på att lära ut är hon också! JÄVLA SKIIIIIIIIIIIIIIIT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar